Vyhledávání

Efektivní uzavírací techniky a zvládání námitek v obchodním jednání

Buďte přesvědčiví, pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď. Pracujte s emocemi, komunikujte a ovládejte se. Staňte se úspěšným obchodníkem!

Více detailů
  • Manažeři a vedoucí Manažeři a vedoucí
  • Osobní rozvoj a seberealizace Osobní rozvoj a seberealizace
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
Praha 5300 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4700 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
Brno 4700 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Rudolf Hadrava
    Lektor, poradce, auditor

    Není manažer, jako manažer! Školí a vtáhne vás do děje tak, že zapomenete na čas. Vychází ze své praxe, specializuje se na soft skills, jako vední lidí, obchodní a manžerské dovednosti a komunikaci.

    Vice informací

Detaily

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno obchodníkům, obchodním zástupcům, Key Account manažerům, manažerům prodeje.

Co mi toto školení přinese?

Absolvováním školení se naučíte zvládat námitky a osvojíte si obchodní argumentaci. Budete umět lépe komunikovat, pracovat s emocemi a ovládat se za účelem dosažení cíle. Budete umět lépe analyzovat situace a rozumět svému obchodnímu protějšku. Školení je doplněno o příklady z praxe a nedílnou součástí je prostor pro diskuzi. 

Co je náplní školení?

  • Komunikace/prodej na racionální, iracionální a emocionální úrovni
  • Zvládání námitek, námitka na cenu
  • Metoda PNZ
  • Akvizice nových zákazníků v 21. století a využití sociálních sítí
  • Buďte přesvědčiví, pochopte psychologii kupujících a zvyšte svůj prodej hned teď – verbální a neverbální komunikace v obchodě
  • Somatické markery a proč lidé nakupují 
  • Zjistěte klientovu představu a řekněte mu svůj příběh, odpovězte svým příběhem
  • Přines obchod, odnes obchod
  • Nabídněte klientovi více hned, jakmile kývne na první nabídku
  • Nabídněte jim méně hned, jakmile vás odmítnou, kombinujte produkty
  • Pracujte s emocemi, komunikujte a ovládejte se
  • Vytvořte a udržujte tlak na uzavření zakázky, uzavírací techniky
  • Jak být jiný než konkurence
  • Uzavírací techniky a práce s nimi
  • Prodej napříč organizací zákazníka - navazování a udržování kontaktů
  • Analýza situace a nalezení potřeb klienta – diagnostika klienta a kontaktní fáze
  • Rozhodovací fáze – impulzy k rozhodnutí
  • Rozhodnutí - kritéria, role a motivace účastníků rozhodovacího procesu
  • "Ne" jako jedna z úspěšných prodejních strategií
  • Syndrom „feťák“
  • Prostor pro diskuzi.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud se nejedná o školení ONLINE.

Místo konání:



Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

POVINNOSTI K ZAJIŠTĚNÍ BOZP OBSAHUJE I NORMA ISO 9001

Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolup...

Poptávkový formulář

Vyplněním pole IČO umožníte formuláři předvyplnění údajů o společnosti.