Víte, že Instagram je budoucnost, ale váš profil nikdo nesleduje?
Předběhnout konkurenci lze v dnešní době tak, že se budete orientovat v online marketingu, budete znát svou cílovou skupinu a budete vědět, kde a jak na ni zacílit. Instagram je obzvlášť pro firmy dnes už nutností. Funguje jako vyhledávač, je druhou nejpoužívanější sítí v ČR. Je ale zbytečné profil jen registrovat. Pokud chcete oslovit svou skupinu možných zákazníků, je potřeba se orientovat, znát fakta, algoritmy Instagramu a nejnovější trendy. Je nutné znát hlavní nástroje "Insta" a vědět, jak s nimi pracovat a vyhodnocovat jejich výsledky. K tomu vám pomůže toto školení a lektoři s bohatou praxí. Dozvíte se spoustu praktických rad a tipů pro další rozvoj vašich profilů, zvyšování dosahů a povědomí o vaší značce.
Co se stane, když své rozhodnutí o účasti na tomto kurzu odložíte?
- Konkurence Vám stejně jako dnes sebere další podstatnou část Vašich potencionálních zákazníků.
- Marketing na internetu se velmi rychle vyvíjí a obstojí pouze ten, kdo se orientuje, ví kde co najít a je připraven s předstihem.
- Výsledky po absolvování tohoto kurzu se dostaví velmi rychle. Kromě toho obdržíte spoustu tipů, kde se inspirovat, jak top trendy využít ve váš prospěch nebo jak v určitou dobu nejvíce zaujmout.
Pro koho je toto školení určené?
Školení je určeno pro marketéry, brand manažery, personalistky, pro správce instagramových profilů nebo event manažery. Využije ho ale každá osoba, která se chce dozvědět o nejnovějších trendech a tipech dnešní podoby Instagramu. Jde se o velice interaktivní školení, po kterém můžete znalosti ihned aplikovat v praxi. Účastníci si vyzkouší tvorbu obsahového plánu a konkrétních příspěvků, a to od vizuálu, přes copywriting, až po sdílení a využití možností co nejvyššího dosahu.
Co mi toto školení přinese?
- Účastníci budou mít kvalitní základ pro správu fungujícího IG profilu.
- Pokročilí zdokonalí své dovednosti v oblasti efektivní tvorby příspěvků a moderního pojetí trendů ve svůj prospěch.
- Všichni účastníci si odnesou velkou porci nadšení, tipů, nápadů a inspirace do své další práce.
Co je náplní školení?
- Teoretický základ práce s Instagramem a jeho rolí v rámci marketingových aktivit firmy/projektu.
- Zásady kvalitní práce s vizuální stránkou – tipy na grafické nástroje, trendy, barvy, soulad obsahu instagramového profilu se značkou, atd.
- Copywriting a jeho specifika na Instagramu. Používání emotikonů, hashtagů a další finty.
- Případové studie úspěšných a fungujících instagramových profilů.
- Zásady úspěšného budování instagramového publika – co dělat, čemu se vyhnout, co dnes funguje, apod.
- Praktické tipy a ukázky z praxe. Diskuse, dotazy.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály a osvědčení.
Místo konání: