Pro koho je toto školení určené?
Školení je určena obchodníkům, pracovníkům v reklamě, živnostníkům, obchodním zástupcům, nákupčím, telemarketérům, vedoucím pracovníkům, prodejcům a reklamačním pracovníkům. Dále též vedoucím prodejen, oddělení péče o zákazníky, pracovníkům backoffice a jednotlivým odběratelům a dodavatelům.
Co mi toto školení přinese?
Cílem semináře je přinést přehled o aktuální právní úpravě, kterou přináší novela zákona o elektronických komunikacích v roce 2022, kde je významným způsobem změněna a zpřísněna nová úprava cookies a telemarketingu. Seznámíte se s tím, jakými způsoby můžete nabízet Vaše zboží, jaká reklama je přípustná a jaká je naopak zakázaná a jak zasílat newslettery a provádět telemarketing efektivně v souladu se zákonem. Vysvětlíme vám, jak se tyto změny projeví ve Vaší obchodní činnosti a jaký vliv mají na GDPR Vaší firmy i zákazníků a také na návaznost správných a naopak nesprávných postupů při nabízení služeb e-mailem, telefonem, sociální sítí, podomně či jinou formou oslovování zákazníků. Vysvětlíme si, co je oprávněný zájem prodejce, co jsou tzv. účastnické seznamy a jak se tvoří, co je marketingovou komunikací a co je klamavou a nepřípustnou reklamou. Podíváme se i na možnosti kontaktování čísel z vlastní databáze a veřejných zdrojů a vysvětlíme, jak je možné používat dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací. K tomu všemu dostanete mnoho praktických příkladů a situací z praxe.
Lektor je schopen na požádání obsah školení upravit tak, aby vyhovovalo specifickým potřebám, přáním a dotazům účastníků. Vše podáno srozumitelnou řečí pro neprávníky a laiky.
Co je náplní školení?
- telemarketing,
- newslettery,
- zasílání obchodních sdělení mailem,
- účastnické seznamy,
- remarketing a profilování,
- databáze zákazníků z veřejných zdrojů,
- dříve získané souhlasy s marketingovou komunikací,
- oprávněný zájem dodavatele zboží a služeb,
- povolené, zakázané, srovnávací a klamavé způsoby reklamy,
- slevy a „nejlevnější“ ceny,
- co jsou cookies,
- opt-in a opt-out princip,
- uzavírání smluv mimo provozovnu firmy,
- možnosti obchodních zástupců při nabídce zboží a služeb,
- IAB, GDPR a osobní údaje,
- sankce ČOI a Úřadu pro ochranu osobních údajů,
- praktické příklady, modelové situace, diskuse, aktuální judikatura.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály a osvědčení.
Místo konání: