Vyhledávání

Právo pro e-shopy

Provozujete e-shop a potřebujete se zorientovat v povinnostech, které ukládá česká legislativa? Víte jaké jsou práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího? Jak správně uzavírat kupní smlouvy a jak řešit reklamace? A jaké jsou nejčastější chyby provozovatelů e-shopů, za které ukládá ČOI vysoké pokuty? Zjistěte vše co potřebujete a co Vás zajímá na tomto kurzu.

Více detailů
  • Právo, zákony a legislativa Právo, zákony a legislativa
  • Web, marketing a sociální sítě Web, marketing a sociální sítě
  • Obchod, nákup a prodej Obchod, nákup a prodej

Nejbližší termíny školení

Mám zájem o školení na míru
živě online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
živě online 4400 Kč + DPH 21%
Objednat
Mám zájem o školení na míru

Lektoři kurzu

  • Profilova foto
    Tomáš Fabík
    Právník, lektor, poradce

    Právník, kterého budete na školení doslova hltat. Je nabitý informacemi a požadavky zákonů, které sype z rukávu a podává je zábavně. Jeho historky, zkušenosti z praxe a právní příklady jsou tak inspirující a po...

    Vice informací
  • Profilova foto
    Kamila Winklerová
    Lektor, právník, poradce

    "Když chcete něčeho dosáhnout, jděte si za tím, pokud to nejde, makejte víc." To je životní krédo advokátky a naší nové lektorky Kamily. Její více než desetiletá praxe vás přesvědčí o jejích schopnostech.

    Vice informací

Detaily

Poslechněte si!

Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektor Mgr. Tomáš Fabík - advokát. 

Pro koho je toto školení určené?

Školení je určeno obchodníkům, ředitelům, jednatelům, reklamačním pracovníkům, obchodním zástupcům, provozovatelům e-shopu, spotřebitelům a všem dalším, kteří se potřebují orientovat v elektronickém obchodování.

 

Co mi toto školení přinese?

Mladým a přitom bouřlivě se rozvíjejícím oborem obchodu je prodej zboží či služeb prostřednictvím e-shopu. Právní obsah elektronického obchodování je upraven větším množstvím předpisů, především novou úpravou v občanském zákoníku, a proto může pro obchodníky skýtat krom velkých výzev i právní úskalí a zneužívání ze strany problémového zákazníka. Na školení Vám srozumitelně vysvětlíme, jaké zákony a předpisy neopomenout při elektronickém obchodování se zbožím a službami a jak využívat všechny Vaše právní možnosti. Provedeme Vás všemi souvisejícími kroky od reklamy, přes uzavření smlouvy, její plnění, a to včetně poprodejní podpory a služeb tak, aby bylo dosaženo Vámi požadovaného cíle. Ve Vaší obchodní praxi se tak poté vyhnete všem hlavním nástrahám vedoucím k omylům, pokutám od ČOI a soudním řízením se zákazníky. Naučíme Vás, jak se nestát loutkou v rukou vychytralých „zákazníků“, ale přitom neporušit nic z pravidel ochrany. Vysvětlíme, jak se vyhnout veřejnoprávnímu postihu, odpovědnosti za škodu nebo neplatnosti smlouvy, jak správně řešit odstoupení, vracení peněz, dodání zboží a dopravné. Budete také provedeni nejčastěji používanými smluvními typy používanými při elektronickém obchodování  (smlouvou kupní, smlouvou o dílo). Součástí školení budou praktické příklady ze života, aktuální soudní judikatura (tj. rozhodnutí vyšších soudů, která zaplňují mezery v zákoně) a možnost dotázat se školitele na problémy z Vaší vlastní obchodní praxe.

Co je náplní školení?

  • nejčastější chyby provozovatele e-shopu, pokutované ze strany ČOI,
  • uzavírání smlouvy při elektronickém obchodu,
  • všeobecné obchodní podmínky a další povinné dokumenty e-shopu,
  • specifika prodeje spotřebitelům a práva spotřebitele, prodej osobám „na IČO“,
  • odstoupení od smlouvy bez udání důvodu,
  • vracení kupní ceny,
  • otázky dodání zboží,
  • zboží na zakázku,
  • co dělat, když zákazník vrátí poškozené zboží,
  • kvalita zboží, návod, účel užití a legitimní očekávání zákazníka,
  • způsoby vracení kupní ceny,
  • vady zboží a reklamace,
  • oprava a výměna zboží,  
  • dopravné,
  • přijetí reklamace a reklamační protokol,
  • vyřízení reklamace a zákonné lhůty,
  • problémy emailové komunikace se zákazníkem,
  • náklady zákazníka spojené s reklamací a odstoupením,
  • modelové situace zamítání reklamací,
  • vzniklé škody z důvodu reklamace,
  • formuláře a reklamační protokoly,
  • klíčové důvody zamítnutí reklamace,
  • praktické příklady, modelové situace, diskuze, aktuální judikatura.

V ceně zahrnuto:

Studijní materiály, osvědčení a občerstvení včetně oběda, pokud není školení ONLINE.

Místo konání:

Mohlo by vás také zajímat

Přečtěte si také

BEZPEČNOST A OCHRANA ZDRAVÍ PŘI PRÁCI

Soustavné investování do BOZP a zdraví neohrožujícího pracovního prostředí je velmi potřebné a pro zaměstnavatele přínos...

STRAŠÁK JMÉNEM BOZP A PO

Nečekejte, až se něco stane. Neriskujte, že se některý z Vašich zaměstnanců zraní nebo hůře. Neplaťte zbytečné peníze za...

WEBINÁŘ AUDIT U DODAVATELE

Nestihli jste náš webinář zdarma na téma Audit dodavatele? Jako vždy pro Vás máme záznam této události na našem Youtube ...

Poptávkový formulář

Vyplněním pole IČO umožníte formuláři předvyplnění údajů o společnosti.