Rozpis termínů 6denního kurzu:
05.+06.11.2024
12.+13.11.2024
19.+20.11.2024
Rozpis termínů 6denního kurzu:
14.+15.01.2025
21.+22.01.2025
28.+29.01.2025
Rozpis termínů 6denního kurzu:
12.+13.03.2025
19.+20.03.2025
26.+27.03.2025
Rozpis termínů 6denního kurzu:
19.+20.05.2025
26.+27.05.2025
02.+03.06.2025
Podcast co se na tomto kurzu dozvíte? To vám řekne přímo lektorka Petra Císařová DiS.
Proč mít manažera kvality?
Přečtěte si článek ZDE.
Pro koho je toto školení určené?
Všem, kteří si chtějí osvojit praktiky v oblasti řízení a dozvědět se informace týkající se nejen managementu kvality, ale také dalších principů uplatňovaných při řízení společnosti.Kvalitu dnes už nelze vnímat jen jako jeden z parametrů výroby, ale promítá se nám také do služeb a je přítomna při všech činnostech, které společnost provádí. Kvalitu tedy nevytváří jednotlivec, kvalitu tvoří týmy a každý tým potřebuje schopného lídra s všeobecným přehledem a znalostmi. Manažer kvality je pak v rámci společnosti ta osoba, která uvažuje komplexně, dokáže vidět souvislosti a řídí činnosti a tým lidí tak, aby bylo dosaženo maximálního efektu nejen z hlediska spokojenosti zákazníků, ale také účinného využití finančních prostředků.
Co mi toto školení přinese?
Absolvent tohoto školení získá znalosti z oblasti managementu kvality nad rámec požadavků normy. Následně dokáže zavést systém řízení tak, aby byl vhodný pro danou společnost a její požadavky. Umí pracovat s lidmi a řídit tým pomocí motivačních faktorů, vhodné komunikace a vedení. Ví, jak správně formulovat cíle a jak delegovat pravomoci a řídit podřízené pracovníky. Současně umí provádět interní audity. Ve firmě, kde mají systém zaveden, umí nalézt příležitosti ke zlepšování a řešit problémy a neshody vznikající nejen ve výrobě, ale i při řízení firmy.
Co je náplní školení?
- Základy managementu (2 dny): Plánování, organizování, rozmisťování pracovníků, vedení lidí, kontrola, time management, komunikace, motivace, týmové řízení.
- Úvod do kvality a systémy managementu (0,5 den): Smyčka kvality, kvalita výrobků, kvalita služeb, přístupy ke kvalitě, normy a jejich dělení a provázanost systémových norem, akreditace a certifikace.
- Systém managementu kvality dle ISO 9001:2015 (1,5 dne): Výklad jednotlivých požadavků provázaným způsobem z manažerského hlediska, poukázání na kritické body při zavádění a naplňování v praxi, možnosti přístupů a naplnění jednotlivých požadavků.
- Analýza, prevence a zlepšování (1 den): Metody a techniky zlepšování, PDCA, 7 nástrojů managementu (základních) i 7 nástrojů řízení kvality (nových), FMEA, FTA, Poka-Yoke, 5S, LEAN.
- Interní audity (1 den): Postup, kvalifikace, vlastnosti auditora, druhy auditů, etapy auditu, check-listy, na co se ptát a jak se ptát, příklady prověřování.
V ceně zahrnuto:
Studijní materiály a osvědčení.
Místo konání: