Hlavně kvalitně! Každá firma se chce zlepšovat, minimálně v oblasti zisků. Jak ale zlepšení dosáhnout? Po jaké cestě se vydat? Pomůže nám Manažer kvality? A kdo je vlastně dobrý Manažer kvality? Co od něj vlastně dneska můžeme očekávat? A jaké znalosti a dovednosti by měl mít?
Blog
Před rokem nás oslovil klient s požadavkem na zavedení systému ISO 9001 – nic neobvyklého. Začali jsme intenzivně spolupracovat na definování a optimalizaci procesů, rizik a další dokumentaci. Jednoho dne jsme se dostali na kap. 7.1.3 – zajištění infrastruktury. Řešili jsme přede...
Jednoho dne se na naši poradenskou společnost obrátil náš dlouholetý klient, u něhož jsme před mnoha lety zaváděli systém ISO 9001 a ISO 14001 s dotazem, zda MBK Consulting zajišťuje i poradenství v oblasti BOZP a PO.
Klienta kontaktoval inspektor hasičského záchranného sboru Jih...
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců hrají významnou roli v růstu a prosperitě každé firmy. Investice do této oblasti nepřináší výsledky hned, ale spíše s mírným odstupem, protože je potřeba získané znalosti a dovednosti zkoušet a vhodně aplikovat do praxe. Lépe vzdělaní zaměstnanci j...